16 students

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kursie, bądź zastanawiasz się czy jest on dla
Ciebie zapraszam na stronę.

Z tego kursu:

  • Dowiesz się jak prowadzić swoje firmowe media społecznościowe
  • Poznasz najlepsze strategie pozyskiwania nowych klientów
  • Nauczysz się jak samodzielnie prowadzić płatne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie
  • Poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę nad Social Media, dzięki czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu

Czy Twój problem tkwi w tym, że:

Nie wiesz jak rozgryźć Social Media

Prowadzisz swój Fanpage/Instagram jednak za każdym razem gdy masz opublikować post sprawia Ci to mnóstwo trudności? A proces ten trwa w nieskończoność? Nie masz pomysłów na to jak prowadzić swoje konta społecznościowe w sposób wartościowy i przejrzysty dla Twoich odbiorców? Brakuje Ci konkretnego schematu, który określałby z góry odpowiednią kolejność publikowanych treści?

Nie pozyskujesz nowych klientów w Social Media

Dodajesz posty, wrzucasz relacje, a mimo to Twoje media społecznościowe nie generują nowych klientów w wystarczającej dla Ciebie ilości? Pozyskujesz więcej reakcji, oglądnięć jednak w żaden sposób nie przekłada się to na większą sprzedaż? A może wydaje Ci się, że pomimo publikacji postów nikt ich nawet nie widzi?

Promujesz posty i nie przynosi Ci to żadnych rezultatów?

Twoje dotychczasowe działania reklamowe opierały się tylko o niebieski przycisk “promuj post”? Wydałaś już konkretną kwotę na promowanie swoich postów, jednak nie przyniosło Ci to żadnych zmian, oprócz cieńszego portfela? Nie wiesz jak stworzyć reklamę, która będzie zarabiać sama na siebie?

Zatrudniasz agencję marketingową, jednak mimo ich obietnic nici z efektów?

Współpracujesz z agencją marketingową, która jest odpowiedzialna za publikację postów w Twoich Social Media? Wiedz, że taka forma współpracy nie jest w żadnym wypadku dla Ciebie korzystna. Standardowa agencja nie wie co publikować, na czym szczegółowo polegają Twoje usługi. Przez co też w żadnym stopniu publikowane przez nich posty nie wpływają na ilość pozyskiwanych klientów.

To moja autorska strategia mająca na celu maksymalne uproszczenie oraz zautomatyzowanie procesu publikacji treści do Social Media. Dzięki niej skończysz z losowym i niepoukładanym wrzucaniem postów, które zapewne i tak nie przynoszą Ci zadowalających efektów. Dodatkowo poznasz metodę, która pozwoli Ci zaoszczędzić kilka godzin tygodniowo – Beauty Kontent Formuła zobrazuje Ci dokładnie jak w kilka dni możesz stworzyć kontent na 2 miesiące w przód.

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli chcesz:

1. Budować silną markę lokalną swojej firmy

Tutaj istotnym faktem jest to by odróżnić działanie mające na celu pozyskiwania większej ilości polubień od faktycznie rzetelnych działań mających na celu budować większą świadomość lokalną mieszkańców, którzy faktycznie z największych prawdopodobieństwem mogą zostać Twoimi klientami.Pod żadnym pozorem nie kupuj sobie obserwujących, polubień, czy botów mających na celu zwiększać zasięgi – to droga donikąd. A z całą pewnością nie do większej ilości klientów, a chyba na tym Ci głównie zależy? Jeśli chcesz w pełni wykorzystać swoje media społecznościowe w celu budowy silnej marki lokalnej Twojej marki w tym kursie masz całe mnóstwo wskazówek i konkretnych zadań, które Ci na to pozwolą.

2. Budować silną markę Online, która umożliwi Ci zarabiać więcej na szkoleniach

Nie ma co ukrywać, że branża szkoleniowa ma swoje złote lata. Chodzi mi o ogromny popyt, który też od dobrych kilku lat ma swoją dobrą passę. Jednakże wraz z każdym miesiącem powstaje coraz więcej konkurencyjnych szkoleń oraz kursów. Czy to oznacza, że nie da się już przebić?

Oczywiście, że nie. Wszystko się da 🙂 A z całą pewnością dobrze przeprowadzona kampania reklamowa na Facebooku i Instagramie ułatwi nam zapełnianie miejsc szkoleniowych na swoich kursach, a jednocześnie pozwoli na rozwinięcie swoich szkoleń na jeszcze większą skalę.

Wyobraź sobie sytuację w której tworzysz lejek sprzedażowy. Pierwszy etap to przykładowo film, zupełnie taki jak możesz zauważyć tutaj obok (kurs z branży fitness&wellness) Film generuje ponad 100 tysięcy wyświetleń i 15 tysięcy osób które obejrzały 95% filmu. Teraz wystarczy przejść do etapu II, III i odpowiednio “domknąć” tzw. “ciepły” ruch.

3. Tworzyć posty które chcą widzieć Twoi odbiorcy

Bardzo często słyszę od swoich klientów, że brak im pomysłu na posty, że nikt na te posty nie reaguje. Nic dziwnego, gdyż jak wchodzę na taki profil to najczęściej widzę to co na każdym profilu o tej samej tematyce. Jeśli chcesz, by coraz więcej osób widziało oraz przeglądało Twoje posty musisz się wyróżnić!

W kursie dokładnie pokazuję i omawiam – co i jak można publikować, by całkowicie wyróżnić się na tle licznej konkurencji.

4. Pozyskiwać nowych klientów poprzez Social Media

Bez zbędnego owijania w bawełnę poprzez Facebook i Instagram możesz generować od 100 do 300 nowych kontaktów miesięcznie. Czy ulotki, banery, radio – dają Ci taki zwrot i ruch w Twoim salonie? Jeśli tak – to nie potrzebujesz tego kursu. Na początku wspominałem – że każda z form reklamy może okazać się skuteczna, jednakże zawsze należy skupiać się na tej która generuje najlepsze rezultaty. Nawet jeśli dotychczas już coś robiłaś z płatnymi reklamami na Facebooku, to zapewne popełniałaś najczęstsze błędy, które uniemożliwiają uzyskanie zadowalających efektów.

Dlaczego to kurs online, a nie kurs stacjonarny?

Ze względu na to, iż jest to tematyka, której najlepiej uczy się poprzez możliwość ciągłego odtwarzania konkretnych lekcji, gdy potrzebujemy przypomnieć sobie o zapomnianej kwestii. W sytuacji w której zdecydowałbym się na wersję stacjonarną nie byłoby możliwości powrotu do poznanych metod i strategii. Owszem zawsze po tego typu kursach dostaje się najczęściej materiały w postaci np. PDF – jednak musisz mi przyznać rację, że nie są one na tyle kompleksowe, by po stacjonarnym szkoleniu mieć pewność, że nic Ci nie umknie.

Prawda jest taka, że przedstawienie całej tej wiedzy w formie kursu Online ma zdecydowanie więcej zalet niż wad. Materiał w nim zawarty musiałby być przedstawiony w minimum 3 dniach szkoleniowych. Oznacza to, że więcej wydałoby się na paliwo i hotel, niż na ten kurs Online – nawet po okresie przedsprzedaży.

Dlaczego ten kurs nie kosztuje 200 zł?

Powód 1 Zawarta wiedza oraz jakość kursu jest po prostu warta dużo więcej

Powód 2 Ja nie zarobiłbym wystarczającej kwoty w stosunku do włożonej pracy

Powód 3 Zbyt dużo Twojej konkurencji zdecydowałoby się na zakup tego produktuZnów w tym wypadku kurs zakupią tylko osoby, którym faktycznie zależy na jeszcze szybszym rozwoju firmy dzięki prawidłowym działaniom w Social Media.

Jeśli nadal uważasz, że koszt 1230 zł jest dla Ciebie zbyt dużym kosztem to sprawdź moje inne produkty w znacznie niższej cenie. Zobaczysz jak wiele się z nich nauczysz i jak wiele strategii, schematów w nich znajdziesz. Gwarantuje Ci, że jeśli kupisz moje tańsze kursy, to prawdopodobnie zdecydujesz się i na ten, chociażby ze względu na to, iż będziesz wiedział/a czego możesz się spodziewać! 🙂 Moje inne kursy znajdziesz tutaj.

Nauczyciel

User Avatar admin

1,230.00 zł