-
Moduł I - Silna marka linergistki
- 1. Jak zostać najczęściej wybieraną linergistką w okolicy?
- 2. Co zrobić, aby Twój marketing przyciągał jak najwięcej klientek?
- 3. Najskuteczniejsze narzędzia marketingowe linergistki
- 4. Ścieżka zakupowa – jak odbiorca może zamienić się w płacącego klienta?
- 5. Co ma największy wpływ na poszczególne etapy ścieżki zakupowej?
- 6. 3 etapy pozyskiwania nowych klientek
- 7. Jak zbudować idealny plan marketingowy linergistki?
- 8. 6 najważniejszych elementów marketingu i sprzedaży linergistki
-
Moduł II - Narzędzia marketingowe linergistki
- 1. Fanpage, Instagram, YouTube
- 2. Strona Internetowa, Blog
- 3. Wizytówka Google
- 4. Influencer Marketing
- 5. Facebook Ads, Google Ads
- 6. Mail Marketing
- 7. Piramida rozwoju w Social Mediach (FP, IG)
- 8. 6-Poziomowy Model Dochodowego Instagrama
- 9. 6-Poziomowy Model Dochodowego Fanpage Gabinetu
- 10. Jak powinna wyglądać strona internetowa linergistki?
-
Moduł III - Content marketing linergistki
- 1. Czym jest Content Marketing?
- 2. Jak często publikować posty?
- 3. Najważniejsze zasady publikowania postów
- 4. Podział Content’u
- 5. Dostępne formaty contentu oraz miejsca dystrybucji
- 6. Jak stworzyć idealny plan contentu, który pozyska więcej klientek?
- 7. Najlepszy system do publikowania i tworzenia materiałów
- 8. Przydatne aplikacje
- 9. Lista aplikacji ułatwiających tworzenie treści do Social Media
- 10. Co publikować? Analiza przypadku.
- 11. Bonus – Niezbędny sprzęt do tworzenia materiałów
- 12. Bonus – Jak wykonywać lepsze zdjęcia?
- 13. Bonus – Jak wykonywać filmy promujące?
- 14. Bonus – Jak nagrywać filmy do Social Mediów?
-
Moduł IV - Jak tworzyć reklamy, które sprzedają
- 1. Jakie materiały warto przygotować do płatnych kampanii reklamowych? CZ.1
- 2. Jakie materiały warto przygotować do płatnych kampanii reklamowych? CZ.2
- 3. Omówienie panelu reklam, fvs, doładowanie, narzędzia
- 4. Dlaczego nie powinnaś PROMOWAĆ postów?
- 5. 3 etapy kampanii reklamowej
- 6. Najlepsze cele reklamowe dla linergistki
- 7. Najlepsza grupa docelowa dla linergistki
- 8. Najlepsze kreacje reklamowe dla linergistki
- 9. Analizowanie wyników kampanii reklamowej!
- 10. 3 najlepsze rodzaje reklam dla linergistek
- 11. Najskuteczniejszy proces marketingowy w reklamach Facebook ADS dla linergistek
- 12. Piksel FB
- 13. Jak stworzyć grupę niestandardowych odbiorców? REMARKETING
- 14. Jak stworzyć grupę podobnych odbiorców?
- 15. 3 Najważniejsze Elementy Kreacji Reklamowej
- 16. Jak Stworzyć Dobry Tekst Reklamowy?
- 17. Jak Stworzyć Dobry Obraz Reklamowy?
- 18. Jak Stworzyć Dobry Nagłówek?
-
Moduł V - Gotowe reklamy na Facebooka dla linergistki
- 1. Kampania zwiększająca rozpoznawalność wśród potencjalnych klientek – Following rabat
- 2. Kampania na budowę silnej marki osobistej / marki gabinetu – following film promujący
- 3. Kampania budująca wizerunek eksperta – przekierowanie na artykuł
- 4. Jak trafić do wszystkich potencjalnych klientek? – powielanie zestawów reklam
- 5. Kampania na pozyskanie modelek – mess
- 6. Kampania na pozyskanie modelek – formularze
- 7. Kampania na pozyskanie klientek na makijaż permanentny – formularze, rabat
- 8. Kampania pozyskująca potencjalne klientki na bezpłatną konsultację – formularze
- 9. Kampania zwiększająca zasięgi na Facebooku i Instagramie – istniejący post
- 10. Kampania zwiększająca zaufanie potencjalnych klientek – opinie
- 11. Kampania zwiększająca rozpoznawalność wśród potencjalnych klientek – wideo edukujące, gr. podst.
- 12. Kampania remarketingowa zwiększająca zaufanie odbiorców do marki linergistki – posty edukujące
-
Moduł VI - Gotowe reklamy na Instagrama dla linergistki
- 1. Kampania zwiększająca rozpoznawalność na Instagramie – ruch
- 2. Kampania pozyskująca klientki na makijaż permanentny poprzez wiadomości na Instagramie
- 3. Kampania budująca silną markę linergistki na Instagramie poprzez filmy edukujące
- 4. Kampania zwiększająca zasięgi na Instagramie – karuzela
- 5. Jak stworzyć reklamę w relacjach na Instagramie?